Versenybíróság Elnök: Horváth György Elnökhelyettes: Sőtér János, Schell Antal Titkár: Józsa Gábor Pályakitűző: Sőtér János Gazdasági ügyek: Riczel Zsuzsanna Szállás: Nemesházi László Kiértékelés: Riczel Zsuzsanna, Józsa Gábor Ellenőrzőbíró: Bossánszky Ákos Rajt: Olajos Ferenc Cél: dr. Rédl Gábor Protokoll: Jelinek István Gyermekverseny: Szviatovszki Balázs Eredményhirdetés: Korik Vera Honlap: Gösswein Csaba
Jelentkezés a Versenyközpontban április 14-én (szombat): 8-10.00 óráig április 15-én (vasárnap): 9-10 óráig
a nevezési díjat jelentkezéskor kell befizetni a benevezett versenyzők után,
- nevezésmódosításokat és új nevezéseket csak a rajtlista adta kereteken belül tudunk elfogadni, - helyszíni nevezések költsége (április 8-tól): 5200 Ft/fő/2 nap (M/W 14-60), 3100 Ft/fő/2 nap (M/W –10,12, M/W65-), nyílt 1000 Ft/fő/nap, - módosítás nevezési határidő után: 500.-Ft/fő/2 nap, jelentkezéskor 1000 Ft, - a módosításokat a jelentkezéskor kapott űrlapon kell megadni, - a versenyt elektronikus pontérintő (SI) rendszerrel rendezzük. Akinek nincs saját dugókája, annak - 200 Ft/fő/nap dugóka bérleti díjat kell fizetni jelentkezéskor. 14 év alatt a dugóka bérlés ingyenes. - kevés számú nevezés miatt az alábbi kategóriákat megszüntettük, illetve más kategóriába soroltuk az ide nevező versenyzőket:.
M18C -› Nyílt kezdő M14C -› M16C M10C -› M12C W18C -› Nyílt kezdő W14C -› N16C W10C - megszűnt - NYÍLT kategóriába pótdíj nélkül lehet jelentkezni mindkét napon 11 óráig.
Szállás A rendezők által szervezett szálláshelyek elfoglalása csak a jelentkezéskor kapott szállásjegyek bemutatásával lehetséges. A szállásköltségeket jelentkezéskor kell fizetni. Szálláshelyek Tornaterem: Német Nemzetiségi Általános Iskola 2013, Pomáz, Beniczky u. 53. GPS: É 47 38’ 55.17” ; K 19 00’42.60” A tornatermet szombat délután 17 órától lehet elfoglalni. Kollégium: Pannónia Középiskolás Kollégium 1133 Budapest, Pannónia utca 83. GPS: É 47 31’25 ” ; K 19 03’28” A kollégiumot szombat délután 17 órától lehet elfoglalni. Akik péntekre is kértek kollégiumot, azok péntek este a kollégium recepcióján kapják meg a kulcsukat! „0” idők: 1. nap: Középtávú verseny 11.00 óra 1. nap: Váltó verseny 16.00 óra 2. nap: Normáltávú verseny 10.00 óra Öltözködés, ruhaelhelyezés: a célban elhelyezett öltözősátrakban. Rajt megközelítése: 1. nap: Parkoló – Rajt: 1100 méter, 100 m szint, kék-fehér szalagozás 2. nap: Parkoló – Rajt: 900 méter, 110 m szint, kék-fehér szalagozás Terep: Középhegységi, gazdag síkrajzú és változatos domborzatú lomberdő. Helyenként erősen köves, omladékos a terep, óvatosan haladjunk. A terep nagyobb része jól futható szálerdő. Az erdőművelés, erdőfelújítás jelenleg is folyik, kerüljük el a térképen tiltott területeket. A térképen lila sraffozással jelölt részeken való áthaladás a versenyből való kizárást vonja maga után. Térkép: 1 : 15000 és 1 : 10 000 méretarányú, 5 m-es alapszintközzel, 5 színnyomású, IOF normák szerint helyesbítve 2011-2012-ben. A térképekhez a rajtban fóliatasakot biztosítunk. Az egyéni versenyen az M/W21E kategóriák térképei fóliázva lesznek. Ez a két kategória saját időből veszi el térképét. A többi kategória 1 perccel a rajt előtt veheti fel térképét. A váltóversenyen valamennyi kategória térképei fóliázva lesznek. A középtávú és váltóversenyen a futóknak le kell adni térképüket, amit a váltóverseny végén vehetnek át. A térképek mérete: 1:10 000: 16 x 30 cm, 23 x 30 cm, 1:15000: 36 x 30 cm A középtávú és váltóverseny térképeinek méretaránya 1:10000. A 2. napon a normáltávú versenyen az M21EABC, M20E, M18E, M16E, M35A, M40A, M45A, W21EB,
W18E, W20E, W35A kategóriák 1:15000 méretarányú térképpel versenyeznek. A többi kategóriának 1:10000 méretarányú a térképe.
Az ellenőrzőpontok megnevezése (szimbol) és kódja: a pontmegnevezés a térképen található. A rajtban pótszimbolt biztosítunk. A kategória elnevezés a térképen és a pontmegnevezésen: M (férfiak), W (nők) A pontérintés igazolása: elektronikus pontérintő rendszerrel. Ha az ellenőrzőlámpa nem villan, a szúróbélyegzővel a térképre kell szúrni. Az ellenőrzőpontokon szórócédulát is elhelyezünk. Frissítő: a 2. napon a 10 km-nél hosszabb pályákon hűsítőpont van a térképen jelölt helyen. Nyílt kategória Az előre nevezettek és a helyszínen jelentkezők is „0” időtől indulhatnak a verseny első napján a 100. percig, 2. nap a 130. percig tetszés szerinti időben, legalább 1 perces időközzel. A nyílt kategória is SPORTident elektronikus rendszerrel kerül lebonyolításra, indulásnál a rajtidőt az SI rajtdoboza adja. Nyílt kategóriában rajtlista nem készül és összesített eredményt sem számolunk, eredményhirdetést nem tartunk, de az eredményeket közzé tesszük. A gyermekek számára „Erdőben tekergünk mesetérképpel” címszóval szalagozott pályán a Parkoló közelében versenyt rendezünk. Jelentkezés az első nap 11 – 15.30 óra között, a 2. nap 10 – 14 óráig a patak hídjánál. Befutáskor minden gyermek ajándékot kap, külön eredményhirdetést nem tartunk. Meserészletbe beavatáshoz írj: a bailavidrum@gmail.com címre, vagy keresd a facebookon az "erdőben tekergünk" eseményt. Eltévedt versenyzők ÉK-i irányban haladva az országos KÉK turistajelzést érik el, amelyen a Cél megközelíthető. A Cél értesíthető a 06-20-94-94-378 vagy a 06-20-934-42-32 mobil telefonszámon. Váltóverseny „0” idő: 16 óra A csapatösszeállításokat az 1. nap 15 óráig kell leadni a Célban.
Az egyes kategóriák indulási ideje: 00: M21A 05: M14B, M18B, M135 10: W14B, W18B, W21A, W135 15: MIX
A váltók átfutó pontja a Parkolótól É-ra, a patak túlsó oldaláról jól látható, innen kb. 3-5 perc múlva érkeznek a versenyzők a Célba. Eredményhirdetés Az 1. napon a váltó eredményhirdetése 18.30 órakor kezdődik. A 2. napon 14 órakor kezdődik az összetett egyéni verseny eredményhirdetése. Az M65B kategória legjobb magyar versenyzője nyeri a Korik Andor emlékversenyt
Egyéb fontos információk - A Parkoló és Cél területén szelektív hulladékgyűjtő szigeteket alakítunk ki, kérjük a hulladékot oda elhelyezni. A hűsítő elfogyasztása után a műanyag poharakat kérjük egymásba helyezni a frissítőhelyen. - A terepen több helyen fakitermelés folyik, fokozott figyelemmel haladjunk! - A vadállomány megóvása érdekében a terepre kutyát kivinni nem szabad és a Célban is pórázonkérjük tartani őket! - A Célban, a Parkoló területén, a terep bármely részén a rendezőség szigorúan tiltja a dohányzást,tűzrakást és nyílt láng használatát, valamint a kempingezést. - Ügyeljünk a szálláshelyek és versenyközpont létesítményeinek épségére, rendjére és tisztaságára. - A célban büfé üzemel hideg, meleg ételekkel. - Ismét sor kerül a szlovák-magyar szenior találkozóra. Az első napi eredmények alapján a második napon mérik össze erejüket a két ország legjobb szenior versenyzői. - A verseny 2. napján kerül megrendezésre a dr. Szentgyörgyi Imre emlékverseny, amely az üzemi tájfutó bajnokság 4. fordulója. Ezen csak postás és hírközlési dolgozók és iskolák tanulói állhatnak rajthoz. - A versenyen mindenki saját felelősségére indul.
|
Organizing committee President: György Horváth Vice president: János Sőtér, Antal Schell Secretary: Gábor Józsa Course setter: János Sőtér Financial arrangements: Zsuzsanna Riczel Accommodation: László Nemesházi Results/Sport Ident: Zsuzsanna Riczel, Gábor Józsa Event controller: Ákos Bossánszky Start: Ferenc Olajos Finish: dr. Gábor Rédl Protocol: István Jelinek Children’s race: Balázs Szviatovszki Price-giving: Vera Korik Homepage: Csaba Gösswein
Registration in the Event Center 14th April (Saturday) 8:00-10:00 15th April (Sunday) 9:00-10:00
entry fees must be paid at the Registration as per the entries.
- changes and new entries can be accepted only within the limits of the existing start list. - entry fees at registration are (from 8th April): HUF 5.200/person/2days (MW 14-60), HUF 3.100/person/2days (MW -10,12, MW65), HUF 1000/person/day Open. - the cost of changes after the closing date: HUF 500/person/2days, at Registration HUF 1.000 - Changes must be submitted on the forms received at the Registration desk. - the event will be run with the SportIdent electronic punching system. Participants who do not have their own e-card may hire one at a fee of HUF 200/person/day at Registration. Free e-card hire for competitors under age 14. - due to insufficient number of entries we have applied the following category changes:
M18C -› Open beginner M14C -› M16C M10C -› M12C W18C -› Open beginner W14C -› N16C W10C - cancelled
- entries for the OPEN category can be made at the Finish area without surcharge until 11 a.m. both days.
Accommodation Any accommodation can only be taken up by showing the voucher received at Registration. The accommodation fees have to be paid at Registration.
Location of the accommodation: Hard floor – sport hall: Német Nemzetiségi Általános Iskola 2013, Pomáz, Beniczky u. 53. GPS: N 47 38’ 55.17” ; E 19 00’42.60” The accommodation can be taken up from 5pm on Saturday afternoon.
Student hostel: Pannónia Student Hostel 1133 Budapest, Pannónia utca 83. GPS: N 47 31’25 ” ; E 19 03’28” The accommodation can be taken up from 5pm on Saturday afternoon. Those that have booked accommodation for Friday evening can receive their keys at the student hostel's reception!
Base times Day 1, middle distance: 11:00 Day 1, relay: 16:00 Day 2, classic distance: 10:00
Changing, clothing depository: In the changing tents set up in the Finish area
To the starts: Day 1: 1300m, 40m climb, marked by blue-white tape From the parking: 100m Day 2: 1400m, 40m climb, marked by blue-white tape
Terrain Moderate hilly terrain, with rich path network and contour details. In some places very stony on the ground, so pay attention where you put your foot! Otherwise runability is mostly very good. There are some areas with ongoing forestry works. Avoid the areas marked as forbidden on the map! Crossing these areas causes immediate disqualification!
Map: Scale 1:15 000 and 1:10 000; contour interval: 5 m, according to IOF specifications, made in 2011-2012 Map bags are available at the Start. The maps for the M/W21E categories will be pre-bagged and competitors will only be able to take their maps when starting. Other categories will able to take them 1 minute before the start. For the relay race all maps will be put into plastic bags in advance. On Day 1 all maps will have to be handed in after reaching the finish. They will be given back after the relay race.
Map sizes: 1:10 000: 16x30 cm, 23x30 cm, 1:15000: 36x30 cm The map scale for the middle distance and relay races is 1:10 000 On the 2nd day the M21EABC, M20E, M18E, M16E, M35A, M40A, M45A, W21EB, W18E, W20E, W35A categories will use 1:15000 maps. All other categories will use 1:10000 maps.
Control descriptions are available on loose sheets in the start and are also printed on the maps. Category names on the maps and on the control descriptions are: M (man), W (woman)
Control punching system The control posts are equipped with the SportIdent electronic punching system and the location is marked with small pieces of paper. If the control lamp does not flash please use the punch.
Refreshment points On the 2nd for the courses longer then 10km in the location marked on the map.
Open category Both the pre-entered and those entering on the day can start any time before the 100th minute on Day 1 and before the 130th minute on Day 2, leaving a minimum of 1 minute start interval. The Open class will also use the SPORTident electronic timing system: please punch the start box as you start! We will not prepare an Open start list, we will not combine the results of the two days and there will not be a result ceremony either. However, we will publish the Open class results with all the other results.
There will be a Children’s race on marked courses with fairytale maps close to the parking lot. Registration is open 11am - 15:30pm on Day 1 and 10am - 14pm am on Day 2 in close to the little streams bridge. All finishers will receive a gift, but there will not be an official result ceremony. For more information contact bailavidrum@gmail.com or search for "erdőben tekergünk" on Facebook.
Lost competitors heading North-East can reach a tourist path with blue blazes that leads to the Event Center. The organizers can be reached on +36209494378 and on +36209344232 cell phone numbers.
Relay Race Base time: 16pm Team line ups can be submitted until 15pm in the Event Center.
Category start times: 00: M21A 05: M14B, M18B, M135 10: W14B, W18B, W21A, W135 15: MIX
There is a spectators control North of the parking place, across the stream from where the remaining course takes about 3-5 minutes.
Result ceremony For the relay: 18:30 Saturday afternoon For overall results: 14:00 Sunday afternoon. The best hungarian competitor in M65B will also be announced winner of the Andor Korik memorial event.
Other important information - We are collecting waste selectively. Please use the recycling points in the parking area and in the finish area. Please also piece plastic cups together after drinking the refreshments. - During the weekdays there are forestry operations in the competition area, take due care! - In order to safeguard the wild game in the forest no dogs should be taken onto the competition area and please keep them on a lead in the Finish area as well! - At the Finish, in the Car Park or on any part of the competition area it is forbidden to smoke, make fires or use a naked flame. - Please take care of the order and cleanliness of the accommodation venues and the Event Center. - There is a buffet serving hot and cold food in the Finish area. - The Slovak-Hungarian Veteran Competition will be organized again. Based on Day 1 results the best veteran competitors of the two countries will compete on Day 2. - On Day 2 the dr. Szentgyörgyi Imre Memorial OL event will be organized as the 4th round of OL championship of the employees and students of the post and communication industry and schools. -Every competitor takes part at their own risk.
|